Rising Star - Kero pokoli kínok között ül a Rising Starban

Sokan hitték azt a TV2 tehetségkutatóját nézve, hogy Kerényi tanár úr azért pattan fel félóránként a székéből, mert fontoskodni akar, de az igazság az, hogy az Operettszínház művészeti vezetőjének muszáj megmozdulnia, mert komoly fájdalmakkal küzd.
A Bors értesülései szerint Kero a nyár végén egy halaszthatatlan gerincműtéten esett át. A direktornak olyan fájdalmai voltak, hogy menni is alig tudott. A műtétet követően Kerényinek nagyon oda kell figyelnie magára, hiszen hiába volt a legjobb kezekben, a felépülése a türelmén és a kitartásán múlik. De az igazgatónak már az első napokban meggyűlt a baja a szabályokkal.
A műtét után két nappal már bent voltam a színházban, mert erősnek és tettrekésznek éreztem magam, nyilatkozta a Borsnak Kerényi Miklós Gábor. Egyébként sem vagyok az az ágyban fekvős típus, nem bírok nem dolgozni. A kollégáim azonban egyszerűen hazazavartak, és ha belegondolok, most már hálás is vagyok nekik ezért. A felépülésem jól halad,de hosszú ideig tart. A Rising Starra indiai gyógymódokkal és különféle terápiákkal készültem, az egy helyben ülés azonban még nehezemre esik, muszáj felállnom félóránként, mert erős fájdalom hasogat. A 64 éves direktor egyébként világéletében aktív volt, a mai napig minden reggel másfél órát tornázik. Speciális ágyon alszom, és az irodai székem is olyan, ami leveszi a terhelést a gerincemről, de legjobban a reggeli torna meg egy különleges fitneszgumikötél használata segít a teljes regenerációban. Ha mindezt nem tenném, biztos ordítanék a fájdalomtól.